Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Şiir Güzel Sözler

Aşk Sözleri Güzel Sözler

Oburda.Net En İyi Hasret Sözleri Sevgi Sözleri

Bu sana yazdığım hasret sözleri kaçıncı mektubum hatırlamıyorum sevgili, senin bunlardan hiç haberin yok, olmayacakta. Ben her gün yazıyorum ve yazacağım haberin olmadığını bilerek, hiçbir zaman okumayacağını bilerek yazacağım sevgili.

Dinmiyor sevgi sözleri içimin ateşi sönmüyor, olmuyor yapamıyorum, sensiz nefes alamıyorum dayanamıyorum. Yazma diyorlar o gitti dönmeyecek ama bilmiyorlar ki sen hiç gitmedin, hep yanımdasın bilmiyorlar sevgili bilemezler. Kızmıyorum onlara, kızamam bilmezler çünkü bilemezler sevdamızı.

Öldü diyorlar Aşk Sözleri gelmeyecek, okuyamaz yazma gitti o gelmeyecek diyorlar. Bilmiyorlar be sevgili biz hiç ayrılmadık, sen hiç gitmedin bilmiyorlar, bilemezler sevgili. Susuyorum konuşmuyorum çünkü biliyorum anlamazlar ve anlamayacaklar, onlar bilemez bizi sevgili. Bana kızıyorlar sevgili öldü o diyorlar bilmiyorlar, bilemezler sevgili ben sadece susuyorum.

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article